در حال بارگذاری
در حال بارگذاری

مزایای استفاده از نصب در محل دیجی‌کالا سرویس

تا چند سال پیش، اگر کسی می‌گفت «نصب دستگاه را در محل انجام می‌دهند»، همه با نگاهی متعجب به او نگاه می‌کردند؛ اما این روزها به با تلاش‌های دیجی‌کالا سرویس این وعده به واقعیت نزدیک شده است.  نصب در محل دیجی‌کالا سرویس به ‌معنای حذف تمام آن مراحلی است که پیش از این، زمان، انرژی

تا چند سال پیش، اگر کسی می‌گفت «نصب دستگاه را در محل انجام می‌دهند»، همه با نگاهی متعجب به او نگاه می‌کردند؛ اما این روزها به با تلاش‌های دیجی‌کالا سرویس این وعده به واقعیت نزدیک شده است.  نصب در محل دیجی‌کالا سرویس به ‌معنای حذف تمام آن مراحلی است که پیش از این، زمان، انرژی و حتی آرامش روانی ما را می‌گرفت. پیدا کردن نصاب معتبر، هماهنگی با او، پیگیری وضعیت، نگرانی بابت کیفیت کار و ده‌ها مرحله دیگر، حالا با چند کلیک ساده از روی موبایل، حذف می‌شود.

چرا نصب در محل دیجی‌کالا سرویس؟

خیلی وقت‌ها خرید یک وسیله جدید، فقط نیمی از مسیر است. نیم دیگر، مربوط به نصب درست، اصولی و ایمن آن وسیله است؛ مخصوصا وقتی پای وسایل حساسی مثل مودم یا حتی سیستم‌های صوتی خودرو در میان باشد. نصب غیراصولی ممکن است خیلی زود هزینه‌ای چند برابر قیمت نصب حرفه‌ای روی دستتان بگذارد. از همه مهم‌تر، امنیت شما و خانواده‌تان. شما هنگام خرید کالا از دیجی‌کالا، می‌توانید گزینه نصب در محل را به‌ راحتی انتخاب کنید. این یعنی دیگر نیازی نیست به‌ دنبال شماره تلفن خدمات پس از فروش یا نصاب بگردید. همه چیز با یک کلیک هماهنگ می‌شود.

با سرویس نصب در محل دیجی‌کالا سرویس شما خیالتان از چند جهت راحت است:

  • نصب اصولی و تخصصی طبق استانداردهای برندهای معتبر
  • صرفه‌جویی در زمان و انرژی بدون نیاز به جست‌وجو برای نصاب مطمئن
  • تضمین سلامت دستگاه و جلوگیری از هزینه‌های پنهان در آینده
  • هماهنگی یکپارچه در فرآیند خرید
  • اعزام نصاب مجرب و مورد تأیید
  • سرعت بالا و زمان‌بندی دقیق
  •  پوشش خدمات متنوع
  • اعزام نصاب موقع تحویل کالا و ارائه خدمات نصب به صورت همزمان

نصب در محل دیجی‌کالا سرویس

مزایای خدمات نصب در محل دیجی‌کالا سرویس

تقریباً همه ما دست‌کم یک‌بار تجربه ناخوشایندی از نصب وسایل در خانه داشته‌ایم. نصابی که قرار بود ساعت ۱۰ صبح بیاید و تا بعدازظهر هم خبری از او نشد. یا کسی که آمد، اما نه ابزار مناسبی داشت، نه مهارت کافی برای نصب دستگاه. بعضی وقت‌ها هم کار با بی‌دقتی یا عجله انجام شد و بعداً دستگاه یا سیستم نصب‌شده به مشکل خورد. این تجربه‌ها باعث شده‌اند که واژه «نصاب» برای برخی از ما بیشتر از آن‌که تداعی‌گر کمک و تخصص باشد، یادآور اضطراب، نگرانی و بی‌اعتمادی باشد.

در کنار این‌ها، هزینه‌های پنهان هم یکی از شکایت‌های رایج است. نصابی که سر قیمت توافق کرده، ولی موقع نصب ناگهان حرف از قطعه اضافی، دستمزد بیشتر یا «کار اضافه» می‌زند. شما هم در آن لحظه، به‌خاطر فشار شرایط یا رودربایستی، قبول می‌کنید. اما احساس می‌کنید فریب خورده‌اید.

در همین نقطه است که به مزایای خدمات نصب در محل دیجی‌کالا سرویس خودش را نشان می‌دهد. این سرویس، با ساختاری رسمی، شفاف و حرفه‌ای، طراحی شده تا همین ترس‌ها و تجربه‌های تلخ را از میان بردارد. شما وقتی از دیجی‌کالا سرویس درخواست نصب می‌دهید، با یک فرآیند مشخص و قابل پیگیری مواجه می‌شوید: زمان مراجعه نصاب هماهنگ می‌شود، اطلاعات فرد اعزامی روشن و قابل اطمینان است، هزینه‌ها از ابتدا شفاف هستند و مهم‌تر از همه، پشتیبانی دائمی در کنار شماست. اعتماد از شفافیت، تجربه خوب و پاسخ‌گویی ساخته می‌شود. دیجی‌کالا سرویس با «نصب در محل» با پشتیبانی دیجی‌کالا این مسیر اعتماد را هموار کرده تا مشتری به‌جای ترس، آرامش را تجربه کند.

فرآیند استفاده از نصب در محل دیجی‌کالا سرویس؛ مرحله به مرحله از خرید تا نصب

ممکن است در نگاه اول فکر کنید استفاده از این سرویس پیچیده است یا نیاز به تماس تلفنی دارد، اما فرایند نصب در محل در دیجی‌کالا دقیقاً به همان سادگی‌ای‌ست که خرید یک کالا از این فروشگاه آسان است.

ابتدا کالای مورد نظرتان را مانند همیشه از دیجی‌کالا انتخاب می‌کنید. شیرآلات، لوستر و دیوارکوب، تجهیزات خودرو مثل لاستیک و سیستم ضبط و پخش و روغن و فیلتر  فرقی نمی‌کند. اگر این کالا جزو خدمات پشتیبانی‌شده در دیجی‌کالا سرویس باشد، می‌توانید از نصب در محل استفاده کنید. در صفحه محصول یا در مراحل نهایی ثبت سفارش، بخشی وجود دارد که می‌توانید تیک «نصب در محل » را فعال کنید. پس از پرداخت و تکمیل سفارش، کالا به دست‌تان می‌رسد و تیم دیجی‌کالا سرویس با شما تماس می‌گیرد یا پیامک ارسال می‌کند تا زمان دقیق نصب را هماهنگ کند.

در زمان هماهنگ‌شده، تکنسین مورد تأیید با تجهیزات کامل در محل شما حاضر می‌شود. او با توجه به برند و مدل کالا، نصب را به‌صورت اصولی و با رعایت استانداردهای ایمنی انجام می‌دهد. اگر نصب نیاز به قطعه‌ی خاصی داشته باشد، شما را دقیق راهنمایی می‌کند تا آن قطعه را تهیه کنید.

دسته‌بندی محصولات تحت پوشش سرویس نصب در محل دیجی‌کالا سرویس

در بخش قبل مزایای استفاده از سرویس نصب در محل را با هم مرور کردیم و دیدیم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این سرویس را از سایر رقبا متمایز می‌کند، تنوع بسیار بالای محصولاتی است که تحت پوشش آن قرار دارند. دیجی‌کالا سرویس به خوبی نیازهای خانه‌های امروزی را درک کرده است. اگر قصد نصب یک لوستر شیک در پذیرایی، یا یک آینه دکوری در راهرو دارید، می‌توانید با چند کلیک ساده درخواست نصب خود را ثبت کنید. اما این سرویس خدمات متنوعی مثل

  • نصب کابینت و شیرآلات
  • لوستر و دیوارکوب
  •  تجهیزات خودرو مثل لاستیک و سیستم ضبط و پخش و روغن و فیلتر
  •   مودم، نصب ویندوز و نرم افزار
  • پارکت و کاغذ دیواری
  •  دوربین مدار بسته

هم هست. شاید جالب باشد بدانید که دیجی‌کالا سرویس پا را فراتر از خانه گذاشته و به دنیای خودروها نیز وارد شده است. نصب دزدگیر، سیستم صوتی، GPS، روکش صندلی، تعویض لاستیک، تعویض روغن و فیلتر، همه با حضور تکنسین مجرب و در محل شما انجام می‌شود.
این یعنی دیگر لازم نیست برای کارهایی که زمانی وقت‌گیر و خسته‌کننده بودند، به تعمیرگاه بروید یا از چندین نفر کمک بگیرید.

نصب در خانه دیجیکالاسرویس

هزینه نصب در محل دیجی‌کالا سرویس و نحوه پرداخت آن

شاید سوال کنید که آیا باید هزینه اضافی پرداخت کنیم؟ و چگونه این هزینه پرداخت می‌شود؟ بسته به نوع دستگاه (مثلاً کولر گازی یا هود) هزینه‌ای بابت نصب دریافت می‌شود که از همان ابتدا با شما هماهنگ خواهد شد. بعد از اینکه تکنسین کار نصب را با موفقیت انجام داد، لینک پرداخت برایتان از طریق پیامک ارسال می‌شود.

کلیک کنید: سرویس نصب در محل دیجی‌کالا سرویس

نوشته مزایای استفاده از نصب در محل دیجی‌کالا سرویس اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

Sina Farahi

برچسب ها:
digikala

دیجی کالا

digikala
دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌های تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی.
مشاهده همه پست ها

0 نظرات

ارسال نظرات